Společnost Digital Workplace Services, s.r.o. (dále jen "společnost"), IČ: 03153398, se sídlem na adrese Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, Česko je zapsaná u
Městského soudu v Praze vedená pod spisovou značnou
C 352543.
Společnost poskytuje obchodní služby v souladu se zákonem ČR a umožňujeme objednání online i osobní konzultace. Následující podmínky se vztahují výhradně na služby, na které se klient objednává online prostřednictvím rezervačního formuláře na https://www.premiumdomeny.cz/services.
Jak rezervovat konzultaci
Pro rezervaci konzultace vyplňte rezervační formulář na https://www.premiumdomeny.cz/services. Vyberte požadovanou službu a stručně shrňte předmět konzultace.
Zkontrolujte, zda jste správně vyplnili všechny údaje, neboť za škody způsobené chybnými údaji nemůžeme nést odpovědnost. Pokud rezervujete konzultaci pro firmu, můžete uvést i firemní údaje. Dodržujte prosím pravdivost údajů kvůli nutné identifikaci dle předpisů o poskytování právních služeb.
Odeslání formuláře představuje návrh na uzavření smlouvy, a potvrzení rezervace obdržíte na e-mail uvedený ve formuláři. Tímto potvrzením je uzavřena smlouva o poskytování právních služeb týkající se zvolené konzultace. Pro další právní služby bude uzavřena samostatná smlouva.
V případě neobvyklých nebo nepravděpodobných údajů v rezervačním formuláři můžeme kontaktovat a ověřit správnost údajů nebo nepotvrdit rezervaci. O této situaci budete informováni e-mailem.
Vyhradujeme si právo nepřijmout rezervaci bez udání důvodu nebo rezervaci zrušit z důvodů nemožnosti poskytnutí obchodní služby konzultace. V případě, že již byla zaplacena cena konzultace, bude vám vrácena na účet, ze kterého byla provedena platba.
Ceny a platby
Po odeslání rezervace obdržíte výzvu k platbě za konzultaci, která představuje smluvní časovou odměnu. Platbu za naše služby lze provést onlinepřevoden na náš bankovní účet vedený u Fio banka a.s. nebo prostřednictvím platební brány PayPal.
- Cena úvodní konzultace pro jednoho klienta v délce 30 minut je zdarma.
- Další započatá půlhodina je účtována sazbou konzultace ve výši 70 EUR bez DPH.
- Poradenství a konzultace týkající se duševního vlatnictví a autorských práv je účtována sazbou ve výši 100 EUR bez DPH.
Nejsme plátci DPH, a u každého typu konzultace není uvedena cena DPH. Cena zahrnuje konzultaci trvající minimálně 30 minut, a žádné další poplatky nejsou účtovány. Započítává se každá další započatá půl hodina.
Po připsání platby vám bude faktura dostupná v administraci vašeho profilu na stránkách reservio.cz nebo vám bude zaslána e-mailem na vyžádání.
Průběh konzultace
Ve vybraném termínu, v oblasti a s konzultantem proběhne konzultace online nebo osobně. Vyhradujeme si právo v odůvodněných případech změnit osobu poskytující konzultaci.
Obchodní služby konzultací budou poskytnuty s potřebnými odbornými znalostmi a odpovídající péčí. Pro poskytnutí služeb vám je třeba poskytnout všechny relevantní informace a spolupracovat.
Veškeré naše služby podléhají zákonům ČR, a všechny poskytnuté informace jsou chráněny mlčenlivostí.
Storno podmínky a změna termínu
V případě potřeby zrušení rezervace před jejím začátkem nás informujte e-mailem na info@premiumdomeny.cz, uveďte číslo účtu pro případné vrácení ceny nebo její části. Částečná vrácení jsou vyloučena, neboť právník si rezervoval čas a připravil se na schůzku.
- Při zrušení rezervace nejméně 2 pracovní dny před termínem konzultace vrátíme 100 % ceny.
- Při zrušení rezervace jeden pracovní den před nebo v den termínu konzultace vrátíme 50 % ceny.
- Nepředem omluvená absence na konzultaci nám dává právo účtovat stornopoplatek ve výši 100 % ceny konzultace.
V případě potřeby změny termínu nás kontaktujte na info@premiumdomeny.cz nebo přímo z PREMIUMdomény.cz a domluvte si náhradní termín. Změnu termínu můžeme akceptovat pouze dvakrát, a pokud se ani na druhý termín nemůžete dostavit, můžeme od smlouvy odstoupit.
Změna termínu nebo místa konání bude oznámena e-mailem, a v případě nemožnosti účasti vám umožní vrátit plnou cenu konzultace nebo si vybrat jiný termín nebo způsob konzultace. V případě vrácení platby se peníze převedou na váš účet do 10 dnů od dohody.
Reklamace
Případné reklamace nám sdělte na info@premiumdomeny.cz nebo na naši sídlovou adresu. Uveďte váš kontakt, podrobnosti reklamace a informace o poskytnuté službě. Spotřebitelé mají nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací.
Vezměte v úvahu, že nelze reklamovat služby pouze na základě subjektivního hodnocení.
Odstoupení od smlouvy
Jestliže konzultaci rezervujete jako spotřebitel a chcete odstoupit od smlouvy, můžete tak učinit do 14 dnů od jejího uzavření. Odstoupení nám sdělte e-mailem na info@premiumdomeny.cz nebo použijte formulář na našich stránkách s předmětem jasně označujícím odstoupení od smlouvy: https://www.premiumdomeny.cz/kontakt-premium-domeny
V případě konzultace v těchto 14 dnech se však k odstoupení od smlouvy nevztahuje, pokud by konzultace proběhla před uplynutím lhůty.
Mimosoudní řešení sporů pro spotřebitele
V případě sporu se spotřebitelem můžete obrátit na Českou Obchodní Inspekci (ČOI), pověřenou Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR mimosoudním řešením spotřebitelských sporů. Podrobnosti naleznete na www.coi.cz. V případě neúspěchu přímého řešení s námi poskytneme veškeré informace pro mimosoudní řešení.
Zpracování osobních údajů
Informace o zpracování osobních údajů najdete v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
Tyto podmínky jsou platné od 22. 6. 2024.